Cердце кар'єри Mac Miller

05.11.2019     /     Автор новини: Oksana

Cердце кар'єри Mac Miller
© Instagram / Mac Miller
Домашня студія була для Mac Miller святилищем.

Вона перебувала в самому нижньому поверсі, без вікон, поруч з його басейном. У кімнаті був один стілець, мішки з бобами на підлозі для відвідувачів, ванна, і червоне освітлення. Святилище було притулком для творчості Mac Miller у вирішальний період кар'єри.

В його стінах Міллер і його друзі постійно записували, накопичуючи матеріал для багатьох проектів від багатьох артистів, включаючи Faces, мікстейп покійного репера 2014 року, випущений в День Матері.

Запис мікстейпів сталася в бурхливий час життя Міллера. Він переїхав зі свого рідного Піттсбурга в Лос-Анджелес в червні 2012 року, всього за сім місяців до виходу на інді-дебютний альбом Blue Slide Park за сім місяців до того, як він відсвяткував свій 21-й день народження, на Billboard 200. У тому ж році його розкопки в студійних містечку стануть основним місцем для нового серіалу MTV2, Mac Miller і Most Dope Family. Шоу, яке тривало два сезони, було охарактеризовано The Hollywood Reporter як «мало чим відрізняється від реальної версії HBO Entourage».

Люди, найближчі до Міллера в той час, скажуть вам, що його менше турбує спосіб життя, пов'язаний з польотом, зображений в цьому серіалі; він був зосереджений на Святилище. «Все, що ви повинні сказати, це Червона кімната або Святилище, і будь-хто, хто був там, миттєво переноситься в це місце», - згадує його колишній інженер звукозапису Джош Берг. «Це було просто одне з найдивовижніших місць, де будь-хто коли-небудь був», - говорить він про погано освітленій більярдної, де пахло ментоловими сигаретами або спиртом American Spirit, в залежності від компанії.

В одному кутку лежала дерев'яна голова Будди, покрита товстими шарами воску, завдяки безлічі відпрацьованих свічок. У двері кабіни була відсутня ручка, залишаючи круглий отвір для пропуску запальнички кому-небудь, хто записував. Гул машин біля басейну можна було почути, коли хтось входив або виходив зі студії. Постійно мінливий склад найбільш багатообіцяючих реперів Лос-Анджелеса сидів на мішках з бобами, чекаючи можливості перевершити один одного з більш вражаючим віршем, ніж попередній.

Святилище було не тільки для Mac Miller. Перегляд фільмів і осіб - це, мабуть, найбільш впізнавані проекти, що з'явилися в більярдній, але простір також функціонувало як неформальний реп-табір. Нещодавно створений Міллером продюсер alter-ego, Ларрі Фишерман, забезпечував ритми для всіх, хто хотів. Художники використовували The Sanctuary для вільних синглів, пісень, записаних для використання в більш пізніх проектах, і колективних робіт, таких як «Вкрадена молодь» Вінса Стейплс, яка була вироблено повністю Міллером.

«У цьому була вся система, яка у нас була - навіть комп'ютер був егалітарним», - каже Берг. «Я налаштував його за допомогою шаблону, щоб хто-небудь міг зайти туди, відкрити Pro Tools і запустити запис, і це чертовски спрацювало, розумієте? Багато разів люди робили саме це ».

Share It FIRST:





Top 10 (2018):